Re: Spiegel

100700.663 at CompuServe.COM wrote:

> En als er weinig ander verkeer is haren kammen, tanden flossen, met het
> spiegeltje irritant de zon in huizen binnen schijnen enzo...

Ik heb nog het plan om me eens een keer akoestisch* te gaan scheren
terwijl ik naar mijn werk fiets. (* = met een mesje). Kwestie van
kostbare tijd besparen. Meer tips om tijd te besparen staan op de
lijstjespagina van Arjan en Erno. Hierop ook tips om gewicht te besparen
tijdens je fietsvakantie.
http://www.iaehv.nl/users/erno/lijstjes.html

Erno