Re: Relaxx-ed zitje

100700.663 at CompuServe.COM wrote:
> Aan zij die de Relaxx al hebben befietst de vraag: hoe bevalt het zitje? Bij
> zo'n textielen zitje krijg ik gelijk associaties met strandstoelen die op een
> onverwacht moment scharen, en veldbedjes die midden in de nacht langs hun naden
> scheuren... Maar lost het het vochtprobleem daadwerkelijk op?

De Relaxx heeft een zit- en geen ligstoeltje. Omdat je min of meer recht
op zit, hoeft de leuning niet voor veel ondersteuning te zorgen.
En dus was het mogelijk de leuning van heel licht materiaal te maken.
Het kussentje is nauwelijks vocht doorlaatbaar, maar dat is geen
probleem.
Kort gezegd: het stoeltje zit comfortabel!

Pieter