Re: Spiegel

wijkstra at fwi.uva.nl wrote:

> Ik lees van veel meer mensen dat je een spiegeltje aan hun (linker)pols
> hebben. Dat gaat hier - neem ik aan - om mensen met onderstuur, waar je
> eigenlijk geen spiegeltje aan kunt monteren (behalve aan het uiterste puntje,
> maar da's weer zo kwetsbaar). Vreeg: hoe gebruik je zo'n spiegel? Arm optillen
> en dan kijken? Het lijkt mij n.l. dat je er weinig in kunt zien als je arm naar
> beneden op het stuur hangt. Tenzij je het spiegeltje aan de buitenkant van je
> pols monteert onder een hoek van 90 graden.

Een aantal mensen hebben al gereageerd maar blijkbaar doe ik het een
ietsje anders:

  	spiegeltje gelijmd op gevlochten nylon horlogebandje,
	gedragen aan rechterpols als een horloge, spiegel naar buiten,
	kijken over LINKER schouder

In een beweging is te zien wat er achter je is, geen gedraai om de
juiste hoek te vinden.  Losse handen is geen punt, je laat maar een
hand los.

Spiegelend, Fred

<fpopp at inter.nl.net> ... Mijdrecht, Holland ... 5 meters below sea level