Re: fiets test in fiets

Het meest opvallende in de test vond ik de prijs van de fietsen: meer
dan 4000 gulden slaat toch nergens meer op? Een daaraan wordt in
de test geen woord vuil gemaakt. Als de ligfiets ooit wat
populaider moet worden, moet de prijs omlaag in plaats van omhoog.
Dit soort superdeluxe (maar trouwens toch nog loodzware)
paradepaartjes lijken mij alleen geschikt voor goedbetaalde
tweeverdieners. De opdracht aan de heren ligfiets fabrikanten lijkt
mij: maak een betaalbare fiets, liefst ook geschikt voor de fietsende
jeugd (qua kosten en degelijkheid).
Iemand commentaar?

Merijn Wijnen
A. Petersweg 15