Re: NLHPV Digest V01 #95

&
>Ik houd van kort. Betreffende artikel bevatte wel gegevens, maar geen
>analyse daarvan. Misschien wel geschreven door jongste bediende. Dus slap
>gelul.

Dank voor je extensieve antwoord. Voor novices in de wereld van de Liggende
Fietsen - waartoe  ik zelf zondermeer behoor - zou meer informatie over het
wezen van de ligfiets en de beginners/gevorderden-problematiek zinvol zijn
gewees. DAAR - bij mensen die nog nooit op zo'n ding gelegen hebben - ligt
tenslotte de meeste onkunde.
Ik zal proberen het gat te vullen. Ik ben voornemens voor het
voorjaarsnummer van FIETS een profiel te schrijven over de ligfietsverhuur,
waar het 'beginners-aspect' natuurlijk zeer aanwezig is.

N.B. Bart Bennis is niet de jongste bediende. Die is zelfs op een Challenge
dwars door Marokko geknetterd. Een jaar of 4 geleden reeds.