Artikel Fiets

Zo'n artikel in Fiets bewijst maar weer eens het nut van een mailinglist als
deze. Stel, ik wil een ligfiets kopen. Ik lees het artikel in Fiets. Wat
weet ik nu? Alleen wat technische gegevens en wat ervaringen van 1
journalist. Wie deze mailinglist volgt kent na verloop van tijd vele
ervaringen van vele ligfietsers tot in details. De potentiele koper kan
vragen stellen aan anderen die dagelijks een bepaalde fiets over het
fietspad jagen.

Verder roept het natuurlijk altijd weerzin op als je - als doorgewinterde
ligfietser - een artikel leest van een niet-doorgewinterde ligfietser. Zoals
een stagaire op de zaak je niet de les moet lezen, zoals ik mijn timmerman
niet moet aanraden andere spijkers te gebruiken ....

Erno

http://www.iaehv.nl/users/erno/
leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel (Van Kooten en De Bie)