Re: HPV verhuur ASD e.o?

>Het staat al in de titel: waar kan ik in Amsterdam en omstreken ligfietsen
>huren? Het gaat om 1 dag, voor 2 mensen die nog nooit op een ligfiets
>hebben gereden; een comfortabele en makkelijk te berijden fiets dus, zoals
>de flevotrike of de ietwat rechtoppers; hoge snelheid hoeft niet.
>
>ard
Bij Twigt ligfietsen zijn meer dan 20 verschillende ligfietsen te huur incl
de trike(in totaal 8 merken) adres :
Twigt Ligfietsen     Elzenlaan 12     1865 BM Bergen aan zee     Nederland
telefoon 072-5812254   fax 072-5898724   e-mail: twilig at worldaccess.nl
Met de auto 45 minuten,van amsterdam, Bergen aan zee eerste weg rechts
Met de trein naar Alkmaar, Bus 168 Bergen aan zee
Van te voren reserveren. Ligfietsen in een prachtig natuurgebied.