Re: fiets test in fiets

Merijn schreef:
>De opdracht aan de heren ligfiets fabrikanten lijkt
>mij: maak een betaalbare fiets, liefst ook geschikt voor de fietsende
>jeugd (qua kosten en degelijkheid).

De hoge prijs van de ligfiets heeft te maken met:
- kleine oplages, vaak op maat/verzoek afgemonteerd
- hoge ontwerp- en ontwikkelkosten
- hoge loonkosten (er komen nog geen ligfietsen uit Taiwan)
- geen goedkope troep bij de afmontage

Ik zou ook wel voor 500 piek een ligfiets willen kopen die net zo goed is
als mijn Flevo Racer, maar dat niet realistisch.

En als je 3000 piek betaalt voor een fiets is die dat kennelijk waard. Dat
geldt voor mij in ieder geval!

Erno

http://www.iaehv.nl/users/erno/
leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel (Van Kooten en De Bie)