Re: Jongste bediende

---- Forwarded from : Marielle Bakker & Sacha Knoop <fatima.dds.nl!nvhpv> ------

(graag doorsturen naar de nl lijst)

Ik heb nu toch wel zo iets grappigs gelezen in jullie leuke discussie
over de kwaliteit van het ligfietsartikel in het blad fiets!

Allereerst natuurlijk Ir J.E. Blom met het nu al legendarische "slap
gelul", waar hij later op verzoek nog aan toe voegde:

>Ik houd van kort. Betreffende artikel bevatte wel gegevens, maar geen
>analyse daarvan. Misschien wel geschreven door jongste bediende. Dus slap
>gelul.

Het artikel is geschreven door Bart Bennis en Guus van de Beek. Een goede
opmerking kwam daarna al van meneer of mevrouw GAAT VOOR HET:

> N.B. Bart Bennis is niet de jongste bediende. Die is zelfs op een Challenge
> dwars door Marokko geknetterd. Een jaar of 4 geleden reeds.

Nu is Guus van de Beek de hoofdredakteur van het blad, en bovendien nog
zo'n jaar of 10 voorzitter geweest van... jawel: de NVHPV, Nederlandse
Vereniging voor Human Powered Vehicles.

En het lijkt me dat Ir. J.E. Blom gewoon lekker zit te stoken, want die
opmerking over de jongste bediende met deze twee schrijvers lijkt me iets
te toevallig... Of is dit slap gelul, JEBje?

Groetjes, Marielle Bakker