Re: NLHPV Digest V01 #97

>Hoe definieer je "omstreken"? Met een ligfiets onder je kont, euh, rug, wordt
>het land al snel een stuk kleiner ;-) Uit mijn hoofd weet ik alleen te toveren
>Twigt in Bergen aan Zee en natuurlijk Flevobike in Dronten.
>Dichtbij genoeg?
>Maarten [Leeuwarden].

Het is in elk geval dichterbij dan Leeuwarden. Het probleem is dat Anneke
en ik danwel met de fiets een retourtje naar de verhuurder extra moeten
fietsen (Bergen aan Zee toch al gauw 80 km, Dronten 160 km) danwel onze
beider flevo's (trike resp bike) in een personenauto moeten persen, danwel
moeten treinen.
Die kennissen van ons hebben het natuurlijk wel moeilijker, en daarom is
wat extra afstand voor ons eerlijk ten opzichte van hun, maar om nou gelijk
80 km extra te doen is net even te gek.
Ik had gehoopt binnen 10 tot 25 km iets te vinden. Haarlem is eigenlijk net
op/over de grens. Bergen heeft natuurlijk wel een extra argument
'omgeving'!
ard