kinderaanhangwagen voor Alleweder

Beste mensen,

Ik ben veel te voorbarig met deze vraag, maar goed.
Misschien heb ik over een tijdje nog een kindje erbij. Dat betekent dat het
kinderzitje achterop m'n flevo-trike niet langer toereikend zal zijn. De
enige methode die ik kan verzinnen om met een ligfiets twee kindertjes te
vervoeren is een mooi kinderkarretje.

Nu doet het probleem zich voor dat m'n vrouw 's ochtends de kinderen weg zal
brengen naar de opvang, en ik ze zal gaan ophalen. Ik kan het haar niet
aandoen om elke dag het karretje mee te nemen (zij moet vaak met de auto) om
bij de opvang te stallen. Derhalve zal ik het ding zelf heen en weer moeten
slepen. Da's toch maar even 40 km. voor niets met zo'n ding slepen.

Daarom zou ik het volgende willen: ik heb ooit eens een foto gezien van een
super-gestromlijnde kinderkar, die prachtig bij een Alleweder paste. Met
zo'n combinatie zie ik het gesleep nog wel zitten.

Hier komt de vraag aan u allen: wie is het geweest die die mooie kar heeft
gebouwd, en zou hij/zij er nog een willen maken (zelf ben ik geen
doe-het-zelver. Een witte raaf in ligfietsenland). Misschien wil hij/zij hem
inmiddels al wel kwijt. Dat zou helemaal prachtig zijn.

Wie weet het antwoord op deze vraag. Ik hoor graag van jullie.

Groeten,
Arjen (vader van 1 zoon).

Arjen Haayman                                                     cogito
e-mail: ahaayman at pi.net                                             ergo
s-mail: Gelselaar 20, 7414 BX  Deventer; The Netherlands         bicyclo
Phone (+31) 570-641938                                                 o