Re: Rij-impressie Alleweder

Mooi verhaal Arnold, over de Alleweder.

Blijf ik echter toch zitten met de vraag die bij mij het eerst boven komt
drijven: hoe staat het met de ventilatie? Krijg je het niet tamelijk warm in
dat ding?

Groeten,
Arjen
Arjen Haayman                                                     cogito
e-mail: ahaayman at pi.net                                             ergo
s-mail: Gelselaar 20, 7414 BX  Deventer; The Netherlands         bicyclo
Phone (+31) 570-641938                                                 o