Re: Snelweg voor fietsers

dijck at codim.nl wrote:

> Top snelheden van 77 KM lijkt mij ook maar even vol te houden....
Hoe komen ze aan die 77KM ???

> Ze kunnen dat geld beter gebruiken om alle  bestaande hotseknotse
> wegen 'glad' te trekken....
Helemaal mee eens, zeker van brabant heb ik het idee dat de fietspaden
wel een opknapbeurt kunnen gebruiken. Maar dit is natuurlijk weer zo'n
egoproject van die commissaris. Je lanceert eerst een idee en kijkt dan
pas of het haalbaar is en of er uberhaupt wel een doelgroep voor is.
Hoeveel fietsers kunnen er uberhaupt lang boven de 40KM rijden laat
staan 77KM halen. Als dit echt een serieus plan is dan kan hij beter
gewoon alle snelwegen afsluiten voor auto's. Die zijn al geschikt voor
snelheden boven de 77Km en je bent in een klap van de auto's af.
(ook niet haalbaar dus)

Met vriendelijke groet,

Jos Vastenhoud

Ik vindt 68 ook al heel hard ;)