Re: Rij-impressie Alleweder

> Aan:              "Ligfietsen" <nlhpv-mail at ffshq.IAEhv.nl>
> Van:              arjen_haayman at pi.net
> Stuur antw. aan:  "Ligfietsen" <nlhpv-mail at ffshq.IAEhv.nl>
> Datum verzending: Wed, 11 Sep 1996 21:07:34 +0200 (MET DST)
> Organisatie:      FFS Headquarters, The Netherlands
> Onderwerp:        Re: Rij-impressie Alleweder

> Mooi verhaal Arnold, over de Alleweder.
>
> Blijf ik echter toch zitten met de vraag die bij mij het eerst boven komt
> drijven: hoe staat het met de ventilatie? Krijg je het niet tamelijk warm in
> dat ding?

> [...]
Ja ik wel. Begin van de zomer een alleweder geleend van een collega
en een eind mee gereden.
Ik dreef. Voor mij een reden om zeker geen Alleweder te kopen. Die
collega had trouwens hetzelfde probleem, maar hij vindt dat minder
erg.
Trouwens, het lawaai vond ik ook niet zo prettig. Het was toch een
constant gedreun.
Maar het rijdt natuurlijk lekker. Iedereen gaat maakt ruimte voor je,
alsof je van een andere planeet komt. Zo zie je er natuurlijk ook uit.

Hans Bon_____________