Kinderen ....

Arjen schreef:

>Misschien heb ik over een tijdje nog een kindje erbij.

Alvast gefeliciteerd. Wat mij machtig mooi lijkt, is om je kind in zo'n
draagzak op je buik te leggen, met dat koppie een beetje scheef op je borst,
en dan lekker een stukkie gaan fietsen in de zon.

Erno
(nog geen vader, maar je weet nooit ...)

http://www.iaehv.nl/users/erno/
leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel (Van Kooten en De Bie)