No Subject

Chris schreef:

>Daarom neem ik handoek/zeep en schone kleren mee en kleed mij om >in het
ruime invalidentoilet, bij gebrek aan beter.
En zo begin je dus frisser dan welke collega ook aan je werk:
- je bent al even buiten geweest;
- je bent fris gewassen.

Mijn woon-werk-afstand is 20 km. Momenteel doe ik er tussen de 40 en 45
minuten over. Wie legt nog meer dagelijks zo'n afstand af? Voor hun heb ik
de volgende vragen:

- hoe houd je jezelf bezig gedurende de reistijd?
Voor mij is dat muziek/radio, denken, soms lezen, soms gedachten op 0.

- hoe is je eetpatroon?
Ik heb vaak aan het eind van de week weinig reserves meer. Ik probeer wat
yoghurt/muesli te eten 's morgens (+ koffie), overdag 8 sneden brood en
fruit (+ 2 koffie) en natuurlijk 's avonds lekker stevig eten. Toch wil de
man met de hamer nog wel eens toeslaan (hongerklop). Ik weeg dan ook maar 62
kg. met 1.78 m en heb dus waarschijnlijk niet al te veel vet.

Erno

http://www.iaehv.nl/users/erno/
leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel (Van Kooten en De Bie)