Re: JMF fiets (was: Bedankt)

On Sep 12,  8:19am, kpbnl!C.A.Teuben at rc.rug.nl wrote:
> Subject: JMF fiets (was: Bedankt)

> Ik heb ook de pest aan regen.

> Daarom neem ik handoek/zeep en schone kleren mee en kleed mij om in
het
> ruime invalidentoilet, bij gebrek aan beter.

Wij hebben hiervoor het damestoilet geannexeerd... (op onze afdeling
werken geen dames :-(
<knip>

> Zolang mensen bijna van hun bukfiets vallen van verbazing, spontaan
-niet-
> meer groeten (ik woon in een dorp), rare dingen zeggen als ze je zien
> fietsen, gaan toeteren, enz. enz., dan denk ik niet dat ze hun wensen
> kenbaar zullen maken om ook op zo'n vreemde fiets te gaan liggen. Dit
> betekent dat ligfietsen voorlopig iets exclusiefs blijven en dat
enkel
> moedige fabrikanten als Batavus daar mogelijk iets aan kunnen
veranderen.

De reacties die ik krijg zijn in de regel positief, gaande van "Gave
fiets" tot zo eentje wil ik ook wel.

Krist

Krist van Besien                                             besien at q8.nl
Service & information administrator   systems department
Kuwait Petroleum Benelux bv.                                 Rotterdam NL