Re: NLHPV Digest V01 #99

>Hoe komen ze aan die 77KM ???

Ik denk van het record van Bram, lijkt jou niet?

>Helemaal mee eens, zeker van brabant heb ik het idee dat de fietspaden
>wel een opknapbeurt kunnen gebruiken. Maar dit is natuurlijk weer zo'n
>egoproject van die commissaris. Je lanceert eerst een idee en kijkt dan
>pas of het haalbaar is en of er uberhaupt wel een doelgroep voor is.
>Hoeveel fietsers kunnen er uberhaupt lang boven de 40KM rijden laat

Iedereen kan met de juiste fiets (gestroomlijnd) een uur lang boven de 40 rijden
Als de wegen er naar zijn dan is ook boven de 50 wel haalbaar, maar dan wel
met een gestroomlijnde fiets op en fietspad waar je de ruimte hebt.

>staan 77KM halen. Als dit echt een serieus plan is dan kan hij beter
>gewoon alle snelwegen afsluiten voor auto's. Die zijn al geschikt voor
>snelheden boven de 77Km en je bent in een klap van de auto's af.
>(ook niet haalbaar dus)

Ik denk dat het een goede stap is in de richting van betere fiets
verbindingen zonder onnodige haarspeld bochten e.d.

Met vriendelijke groet
                        A. Vrielink
                                Flevobike, Dronten