Re: Flevobike: Kinderzitje ?

wilbert.scheer at vbb.nl wrote:

> De volgende vraag heb ik nog nergens gelezen en zal wel maf klinken,
> maar is er een mogelijkheid om een kinderzitje o.i.d. op een
> Flevobike te monteren? Of leent de besturing van de Bike zich daar
> niet voor?
>
> En hoe zit dat met de Flevotrike?Hallo Wilbert,

Ik heb bij Flevo een extra bagagedrager voor m'n trike gekocht. Hoort
eigenlijk bij een ander model (weet net goed welke, ik dacht een rapido).
Deze heb ik bevestigd aan de stang waar het stoeltje op zit. Hierdoor
is de hele bagagedrager geveerd. Op de bagagedrager kun je vervolgens
prima een kinderzitje op monteren.
Zelf had ik er eerst ook nog een maxicosy (babystoeltje) op zitten, dat
ik met het clickpac-systeem van de firma Steco heb bevestigd. Zit
muurvast (en ook weer geveerd natuurlijk).
Momenteel heb ik een zitje dat ook met het clickpac systeem vastzit. Daar
zijn er echter maar een paar van gemaakt, en ik heb begrepen dat ze nu op
zijn.

> Passen er standaard zitjes op of moeten er aanpassingen worden
> gedaan?

De bagagedrager is wat volgens mij wat smal voor de standaard systemen.

--
e-mail: ahaayman at pi.net                                             ergo