Re: eetpatroon / berzigheden onderweg

erno at IAEhv.nl wrote:

> Chris schreef:
>
> Wie legt nog meer dagelijks zo'n afstand af? Voor hun heb ik
> de volgende vragen:
>
> - hoe houd je jezelf bezig gedurende de reistijd?
> Voor mij is dat muziek/radio, denken, soms lezen, soms gedachten op 0.

Ik rijd 4 dagen per week 20 kn heen en 20 km terug tussen Deventer en
Apeldoorn. Daarbij heb ik een walkman op om naar Radio 1 te luisteren.
Nuttige tijdbesteding, hoef je 's avonds niet meer maar het nieuws te
kijken. Helaas begint radio 1 pas om 7 uur (en ik zit om 6:30 al op m'n
flevootjes).

> - hoe is je eetpatroon?Gewoon, eigenlijk. Voor vertrek 2 boterhammen. Om 11 uur krijg ik al weer
honger, en neem 3 boterhammen, om daarna om 3 uur m'n laatste te
verorberen. Bij aankomst thuis vaak even een bord yoghurt met muesli (of
een zak chips als ik de geest heb) en 's avonds alles wat mij wordt
voorgeschoteld, of wat ik mijzelf voorschotel.
Zoals je ziet verbruik ik vrijwel niets extra's.

e-mail: ahaayman at pi.net                                             ergo
s-mail: Gelselaar 20, 7414 BX  Deventer; The Netherlands         bicyclo
Phone (+31) 570-641938                                                 o