Re: Bezighouden en eten

> To:             Ligfietsen <nlhpv-mail at ffshq.IAEhv.nl>
> From:           Wouter.Suverkropp at jet.uk
> Send reply to:  Ligfietsen <nlhpv-mail at ffshq.IAEhv.nl>
> Date sent:      Sat, 14 Sep 96 8:01:56 +0100
> Subject:        Bezighouden en eten

> Heel belangrijk: voldoende drinken, en liever geen (of heel weinig) koffie.
> Cafeine is niet zo tof, en helpt sportieve prestatie alleen als je er niet
> aan gewend bent. Verder dehydreerd het nogal. Dat geld trouwens ook voor
> thee.

Wat drink jij dan de hele dag? Ik werk bij een Universiteit waar een heuse
koffiecultuur heerst. Met als alternatief thee ;-)
Ik heb van een collega die in Utah geweest was gehoord dat men in Utah
nauwelijks koffie drinkt maar vooral veel vruchtensap, wat dan ook in
ruime hoeveelheden en soorten beschikbaar is.

> Wouter
Groeten, Chris.