Re: Flevobike: Kinderzitje ?

>De volgende vraag heb ik nog nergens gelezen en zal wel maf klinken,
>maar is er een mogelijkheid om een kinderzitje o.i.d. op een
>Flevobike te monteren? Of leent de besturing van de Bike zich daar
>niet voor?
>
>En hoe zit dat met de Flevotrike?
>
>Passen er standaard zitjes op of moeten er aanpassingen worden
>gedaan?

We hebben dit al wel eens geprobeerd.
Onze ervaring was dat de montage van een kinderzitje niet zo'n groot
probleem is, maar het fietsen met een kind achterop gaat minder prettig.
Het probleem is wanneer het kind achterop beweegt, je merkt dit vrij goed
en gaat een beetje slingeren.
Ik vind het niet fijn fietsen, de fiets reageerd teveel op de bewegingen
van de kleine achterop.

welicht gaat het op de Trike beter hier heb je zo nodig steun aan het stuur
of aan de bak. Het is totaal geen probleem om een of twee kinderen in de
bak van de Trike te vervoeren.
De nieuwe Trike bak is zo gemaakt dat hier vrij simpel een kind of
kinderzitje in past.

Met vriendelijke groet
                        A. Vrielink
                                Flevobike, Dronten