Prettig geregeld?

Marcel Wijkstra schreef:
> Over aanpassing gesproken: 'k zag van de week een item op TV over
> skaters in het verkeer. Een gezaghebbende mevrouw vond dat de regels
> maar eens flink moesten worden aangepast, met al die nieuwe
> ontwikkelingen, zoals snelle ligfietsen...

Heel goed! Ik stel voor om de maximum snelheid voor ligfietsers te
beperken tot 75 Km/U :) Hebben we er tenminste een regeltje voor.
Trouwens, hoe zit het met de uitstoot van zweterige stoffen? Dat moet maar
eens regelgeving voor komen, met al die plakkerige rugzitjes zoals op die
snelle ligfietsen...

Groeten, Chris.