Excuses manier van schrijven (was Re:rijimpressie Alleweder)

>A. Vrielink schreef een reactie op mijn rijimpressie waarmee ik ook best
>mee >eens ben
>maar ook dingen waar ik het niet mee eens ben.

>Maar ik vind het wel een beetje flauw om hier als een soort onbenul te
>worden >afgeschilderd
*Het was niet de bedoeling om je als een soort onbenul af te schilderen.
Sorry dat het hier inderdaad wel een beetje op leek.

*Ik schrijf wel eens dingen die wat anders overkomen dan bedoeld.
Nogmaals mijn excuses hiervoor.

>Mijn impressie is zeker niet bedoeld om de Alleweder af te kraken of zo.
*Gelukkig, Ik vond al de punten nogal negatief klinken, maar ik weet nu dat
je ze niet allemaal zo negatief bedoeld hebt.

>=Nog nooit goed heeft nagedacht over de voor en nadelen van de Alleweder (en
>=andere driewielige ligfietsen)

>Jazeker wel, en ik vind de alleweder zeker ook niet slecht of zo, alleen
>vind ik bepaalde dingen gewoon niet zo prettig.
*Helaas heeft elke fiets voor- en na-delen.
Ook bij de Alleweder zijn nog wel verbeteringen mogelijk.

ps. Twee van mijn colega's (Ymte Sybrandy en Theo van Andel) zijn maandag
weder gekeerd vaan een 16 daagse fiets vakantie met de Alleweder naar
italie
(en terug) hierover binnenkort een verslag.

Met vriendelijke groet
                        A. Vrielink
                                Flevobike, Dronten