Zware ligfietsen

Goedendag allemaal

Zijn er ook ligfietsen voor superlange mensen die bovenal ook nog een
behoorlijk zwaar zijn.
Twee meter 11 en 0,15 ton. M'n eigen normale fiets kon het niet langer meer
aan en is bezweken onder mijn gewicht. Wie of waar worden stevige grote
ligfietsen gebouwd/verkocht? En hebben jullie mogelijk een prijsindicatie????

Vriendelijke groeten van Hans Vosgezang

Niet meer ik leef, maar Christus leeft in mij!
Onpeilb're diepte van genade en zegen!
Mijn blijde ziel betuigt het allerwegen!
Ik? Ik ben dood, maar Christus leeft in mij.

Homepage: http://www.tip/users/hans.vosgezang