Re: materiaal zitje

>   b.j.dirkson at student.utwente.nl wrote:

> Het is wel zo beleefd je naam onder een vraag te zetten, helemaal als die
> totaal niet uit het mailadres af te lezen valt. "Zonder naam geen
> antwoord" is dan ook mijn voorstel.
>
> gegroet, Bart (=naam)

Sorry, sorry Bart

Mijn naam is Arybert Lekkerkerk , mijn internet adres is
arybert at tip.nl en ik heb als groentje geloof ik een fout gemaakt bij
configureren van pegasus mail. Het was niet de
bedoeling anoniem te blijven , daarvoor is deze mailing-list te leuk
om te lezen. Daarom wil ik nogmaals het oorspronkelijke bericht
doorsturen:

In 'Fiets' nr 8 werd gesproken over ' luchtfilterschuim' voor het zitje van de
challenge wizard. Zijn er andere mensen die hier ervaringen mee
hebben of een ander materiaal aanbevelen? Ik heb zelf sinds
een half jaar een jouta met flevobike-zitje waar wat aan vernieuwd moet worden.

Bovendien krijg ik van iedereen het 'vlaggetjes-verhaal' : 'Je moet
er een vlaggetje op zetten want je zit veel te laag om gezien te
worden.' Ik ben benieuwd wat anderen daarvan vinden. 'k heb zelf de indruk
dat zo'n vlaggetje bij oversteken met lage heggetjes en geparkeerde auto's
toch geen garantie biedt.
Voorzichtig rijden als het moet blijft toch het parool.

Hopelijk komt deze boodschap nu inclusief adres wel goed over.
Trouwens jouw pagina op het WWW  (http://huizen.dds.nl/~bart7)
is ook aan alle fietsliefhebbers aan te bevelen.

Hart. Groeten.

Arybert Lekkerkerk
Sionsweg 60 2286 km Rijswijk
Arybert at tip.nl