Raggen Alleweder / nieuwe Alleweder carbon

>Hoe zit het nou met het raggen in de Alleweder? Niemand schijnt daar antwoord
>op te kunnen of willen geven, hetgeen me toch wel verbaasd.
*Hoe bedoel je deze vraag?
Bedoel je of er veel mee geragd wordt of bedoel je of er mee te raggen is
en hoe deze zich dan houd.

>Hoe zit het met de nieuwe Alleweder? Rijd er al een prototype?
We zijn bezig met een nieuwe Alleweder.
Dit wordt een glasvezel / koolstof Alleweder.
Het eerste prototype rijd inmiddels.
Ik kan in ieder geval vast zeggen dat de nieuwe Alleweder, 26 kilo weegt.
en nog beter gestroomlijnd is.
De aluminium Alleweder zal gewoon blijven bestaan.
Over enkele weken zal ik meer over deze Alleweder laten weten.

Met vriendelijke groet
                        A. Vrielink
                                Flevobike, Dronten