Re: Flevobike: Kinderzitje ?

flevobike at pi.net wrote:

> We hebben dit al wel eens geprobeerd.
> Onze ervaring was dat de montage van een kinderzitje niet zo'n groot
> probleem is, maar het fietsen met een kind achterop gaat minder prettig.
> Het probleem is wanneer het kind achterop beweegt, je merkt dit vrij goed
> en gaat een beetje slingeren.
> Ik vind het niet fijn fietsen, de fiets reageerd teveel op de bewegingen
> van de kleine achterop.
>
> welicht gaat het op de Trike beter

Voor de duidelijkheid, aanvullend op m'n vorig bericht: het rijdt prima met het kinderzitje op de extra bagagedrager. Ik heb er helemaal geen
last van dat het moeilijker sturen zou zijn. En Cas (m'n zoontje dus) zit altijd van plezier te kraaien achterop. Hij kijkt een beetje over me
heen. Het is een fraai gezicht, dat zomogelijk nog meer reakties oplevert dan op een gewone ligfiets. Ik denk dat ik 'm maar eens een zweepje
in handen geef. Dan hebben de mensen weer wat om te lachen. Hop Pa, sneller, sneller !!!!

Arjen Haayman                                                     cogito
e-mail: ahaayman at pi.net                                             ergo
s-mail: Gelselaar 20, 7414 BX  Deventer; The Netherlands         bicyclo
Phone (+31) 570-641938                                                 o