Re: Zware ligfietsen

At 16:14 18-09-96 +0100, Hans Vosgezang wrote:

>Zijn er ook ligfietsen voor superlange mensen die bovenal ook nog een
>behoorlijk zwaar zijn.
>Twee meter 11 en 0,15 ton. M'n eigen normale fiets kon het niet langer meer
>aan en is bezweken onder mijn gewicht. Wie of waar worden stevige grote
>ligfietsen gebouwd/verkocht? En hebben jullie mogelijk een prijsindicatie????

Bij Challange is er momenteel een verlengde versie van de wizard in de maak.
D.w.z. het frame lig er al, het moet nu nog afgemonteerd worden. Deze is
bedoeld voor iemand die ook ongeveer jouw postuur heeft. Als het goed is
komt begin oktober deze persoon langs om hem te passen. Volgens Challange
mag jij hem dan ook passen (geheel vrijblijvend natuurlijk), daar hebben ze
geen probleem mee, evenals jouw gewicht. Volgens Paul moet de wizard geen
probleem hebben met 0.15 ton. Maar begin oktober is wel snel, dus als je
echt geinteresseerd bent kun je het beste even bellen. (Tevens voor de prijs
want die ben ik vergeten te vragen. De standaart versie begint bij 2480,-)
Het telefoonnummer is 055-5212405.

Groetjes van Patrick (hydro-hurri) Nootebos

 * P.A.H.M. Nootebos      E-Mail: nootebos at ecn.nl
 * Tel: 0224-564509 / 564602    Fax: 0224-563489
 * Netherlands Energy Research Foundation ECN