Re: Flevobike: op lengte maken

At 09:36 23-09-96 +0100, you wrote:
>Ik wil kijken wat het effect is als ik de trappers van mijn
>Flevobike wat verder weg zet. Ik krijg namelijk nu de indruk dat ik
>met teveel gebogen benen trap. Inmiddels heb ik gekeken hoe dat zou
>moeten en twee moeren losgedraaid. Geen effect.
>Nu zie ik aan de andere kant ook twee moeren zitten (achter het
>kettingblad). Moet ik die er ook uithalen? Klopt het dat ik dan eerst
>het kettingblad moet demonteren of is er een andere manier?

Wilbert,

De trapasconstructie zit erg vast om het frame geklemd. Op het eerste oog
lijkt het alsof die nog vast zit ook al heb je aan een kant de moertjes
losgedraaid. Het klinkt misschien eng: sla met een rubber hamer behoorlijk
stevig tegen de trapashouder. Je zult zien dat hij heel langzaam, millimeter
voor millimeter verplaatst.

Erno
http://www.iaehv.nl/users/erno/
leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel (Van Kooten en De Bie)