RE:Flevobike: op lengte maken

> Inmiddels heb ik gekeken hoe dat zou moeten en twee moeren losgedraaid.
Geen >effect.
>Nu zie ik aan de andere kant ook twee moeren zitten (achter het
>kettingblad). Moet ik die er ook uithalen? Klopt het dat ik dan eerst
>het kettingblad moet demonteren of is er een andere manier?

Nee, losdraaien van de twee imbusmoertjes aan de linkerzijde (bakboord ?) is
voldoende om het blok te verplaatsen. Dit verplaatsen zelf gaat echter met
gepast geweld (Ik gebruik een houten blokje & bankhamer om de trapas-eenheid
te verplaatsen).

Bij grote verplaatsingen opletten dat de kleinste versnelling nog gehaald
kan worden!

Als nieuwkomer: Prima mail-list, goede tips. Het dode-hoek spiegeltje werkt
echt fantastisch!

Gegroet'

Pieter Willig.