Re: NLHPV Digest V01 #107

Hoi ligfiets liefhebbers,

Ik heb even 'hard' moeten optreden tegen onderstaande persoon, die even de
mailinglist teisterde... Reageert U aub niet op zijn berichten. Ik was er
te laat bij om ze eruit te filteren helaas. Dank voor uw medewerking.

---------- Forwarded from : maillist at ffshq.IAEhv.nl (ListServ Owner) -----------

kub.nl!A.J.M.Verhagen writes:

>IK VRAAG U VRIENDELIJK TE STOPPEN MET DEZEONZIN!!!!!!!

Zeg,

Ik wil niet lullig overkomen, maar als jij nou eens eerst stopte met deze
onzin! In mijn logfiles zie ik dat je jezelf hebt ingeschreven :

-=-
WFSREQST: Thu, 19 Sep 1996 18:01:47 win -- Waffle File Server. Version 3.3.0
  Error: cannot copy welcome file: e:/waffle/user/listserv/welcome.txt to session transcript
  Info: Requestor: kub.nl!a.j.m.verhagen
  Info: JOIN:    nlhpv
  Info: Done
  Info: Welcome message 'E:\WAFFLE\USER\ligfiets\welcome.msg' sent
  Error: Invalid character in line
    Arijan B Verhagen, Tilburg
    at offset 8
  Info: Line skipped
  Info: Unrecognized command: 'Ik'
  Info: Help sent
-=-

Als iemand anders dat op jouw account heeft gedaan ben je zelf heel erg stom
geweest door je account open te laten staan of andere mensen jouw password
te geven...

Goed, dat kan dan nog allemaal... Maar om dan vervolgens op VELE berichten
te gaan schrijven : STOP HIERMEE! dat gaat mij te ver...

Bij deze lig je dus van de NLHPV-lijst af (goh zeg, dat wordt allemaal maar
voor je geregeld, handig he, dat schelden, moet je vaker doen)...

Plus dat je voortaan op de 'denylist' staat van FFS Hq Listserv... Je kunt
dus *nooit* meer lid worden van een mailinglist die via onze server draait.

Al betwijfel ik of je daar ook wakker van zult liggen. Het is een nacht, zal
ik maar zeggen.

Een prettig leven verder.

--
	Ralf van Dooren