Op maat maken Flevobike, welke maat?

Naar aanleiding van het verschuiven van het trapas blok van de Flevobike
vraag ik me af wat eigenlijk de minimale lichaamslengte moet zijn voor een
Flevobike. Veel mensen die ik even op mijn Flevo plaats laat nemen om even
te voelen wat ik probeer uit te leggen, kunnen nauwelijks bij de trappers
komen. Terwijl ie al op zijn kortst staat (ik ben 1.76m). Het zadel naar
voren schuiven kan ook niet echt dunkt me.

ReindeR

Edgar Reitz' 25 hour film "Die Zweite Heimat" website at:
http://huizen.dds.nl/~rrr/heimat
(in september & oktober in NL filmhuizen)