Re: remblokjes vervangen

Erno klaagde:
#Helaas zijn de blokjes voor Magura-remmen ASOCIAAL DUUR.
#De laatste keer betaalde ik 12,50 per blokje.

Vergeet niet dat je voor een stel shimano remblokjes voor cantileverremmen
ook al 12,75 betaalt en dat die ook na 3000 km op zijn.
Op de prijs van een doorsnee ligfiets zijn het peanuts.

Goed onderhoud betekent ook een veiliger vervoersmiddel, het op tijd stil
te kunnen staan lijkt mij van onschatbare waarde.

Jan