Re: NLHPV Digest V01 #112

>Naar aanleiding van het verschuiven van het trapas blok van de Flevobike
>vraag ik me af wat eigenlijk de minimale lichaamslengte moet zijn voor een
>Flevobike. Veel mensen die ik even op mijn Flevo plaats laat nemen om even
>te voelen wat ik probeer uit te leggen, kunnen nauwelijks bij de trappers
>komen. Terwijl ie al op zijn kortst staat (ik ben 1.76m). Het zadel naar
>voren schuiven kan ook niet echt dunkt me.
*De Flevobike/trike zijn er in twee maten:
kort 1.65 - 1.85 +/-
lang 1.80 - 2.00 +/-
Op lengte maken: HAK op het pedaal, pedaal in de verste stand, op deze
manier moet je nog net bij het pedaal kunnen komen.
Wanneer je dan normaal fiets dan blijven de benen licht gebogen.

>--------------
>

>Dag allemaal,
>
>Kan iemand mij vertellen hoe de constructie van het
>Greenmachine-zitje in elkaar zit? Ik zie daar gaten in het zitje met
>een luchtinlaat onderaan.
>Heeft iemand dit stoeltje ooit beproeft en werkt de ventilatie goed?
*Dit stoeltje heeft ook een tijdje op de Amigo gezeten, totdat de problemen
bij Fokker ontstonden en wij de door Fokker aangeleverde matrialen niet
meer konden krijgen.
Momenteel zit er een Basic stoel op de Amigo en dat zal ook zo blijven.
Het was een alu zitting uit 4 delen: stoelplaat met gaten 2 zijplaatjes en
een achterplaat.

>Nu heeft Magura grijze en zwarte remblokjes. Welke zijn nu de harde en welke
>de zachte? Bij de fietsenmaker kom ik er niet goed uit.
*Grijze zijn voor stalen/RVS Velgen (harde dus),
zwarte zijn voor alu velgen (zachte dus)

Met vriendelijke groet
                        A. Vrielink
                                Flevobike, Dronten