onderhoud Magura remmen

Beste HPV'ers,

Theo van Soest schreef:
>Overigens deelde Magura op de laatste FietsRAI gratis boekjes uit
>waarin het onderhoud uit de doeken werd gedaan. Ook werden hier olie-
>vulmethodes genoemd en allerlei goedkope alternatieve oliesoorten.
>Met dit soort kennis en een stukje buis zou je al een heel eind
>moeten komen bij EHBO in het buitenland.

Mijn zorg is niet EHBO in het buitenland, maar regulier onderhoud thuis.
Ik heb altijd 'gewone' velgremmen met kabel&zo gehad, welke eenvoudig
af te stellen zijn omdat de werking zo zichtbaar is (zoals alles op een
fiets zoveel
eenvoudiger onderhoudt t.o.v. een auto). Magura is minder 'zichtbaar'.
Kortgezegd, ik ben uitermate geinteresseerd in het onderhoud aan Magura
remmen
en dus ook in bovenvermeld boekje. Staat er een adres in het colofon ?
Heeft een andere Magura-gebruiker informatie (op E-formaat?) over Magura ?

Als dit een uitgekauwd onderwerp is (ik ben net bij deze lijst) kan directe
e-mail ook natuurlijk.

Alvast bedankt voor de response en gegroet,

Pieter Willig
E-mail: pieter.willig at netherlands.ncr.com