Re: onderhoud Magura remmen

> Mijn zorg is niet EHBO in het buitenland, maar regulier onderhoud thuis.
> Ik heb altijd 'gewone' velgremmen met kabel&zo gehad, welke eenvoudig
> af te stellen zijn omdat de werking zo zichtbaar is (zoals alles op een
> fiets zoveel
> eenvoudiger onderhoudt t.o.v. een auto). Magura is minder 'zichtbaar'.
> Kortgezegd, ik ben uitermate geinteresseerd in het onderhoud aan Magura
> remmen
Bij Magura is een uitstekend onderhoudssetje verkrijgbaar, (+/-
F70,-)  in dit setje zit het technisch handboek voor onderhoud en
afstelling van Magura remmen. In dit setje zitten tevens zaken voor
het onderhoud zoals: remolie, vulslang, vulspuit, reserve
koppelingen.

> en dus ook in bovenvermeld boekje. Staat er een adres in het colofon ?

adres magura nederland zoals in het technisch handboek vermeld:
Rentmeester
5555 XM Vlakenswaar
Tel: 04902-40575

> Alvast bedankt voor de response en gegroet,
>
> Pieter Willig

Geen dank  en de groeten,

Taco Buitenhuis