Re: NLHPV Digest V01 #115

>Hoe zat het met de 'natte' rug. Hielpen die luchtgaten of was het nog
>behelpen?
*De gaten hielpen wel, mits je het juiste zitschuim gebruikt.
Het zweet probleem was er niet volledig mee opgelost, maar het was een
grote verbetering t.o.v. de bestaande stoeltjes. De Basic (Amigo) zitjes
werken nog beter.

>---------

>Bij Magura is een uitstekend onderhoudssetje verkrijgbaar, (+/-
>F70,-)  in dit setje zit het technisch handboek voor onderhoud en
>afstelling van Magura remmen. In dit setje zitten tevens zaken voor
>het onderhoud zoals: remolie, vulslang, vulspuit, reserve
>koppelingen.
*bij ons doet deze Fl. 60,-, alles wat je nodig hebt om de rem te repareren
zit er in (ook 5 mtr. reserve leiding).
Als rem olie kun je ook hydraulic olie gebruiken of rem olie van de
CITROEN, (geen normale auto remolie dus)

Met vriendelijke groet
                        A. Vrielink
                                Flevobike, Dronten