Re: artikel in ED

At 12:36 30-09-96 GMT+0100, you wrote:

>Wat voor fiets is dit waarbij je ongetraind zulke snelheden kunt halen,
>en droog blijft? Of bestaat deze fiets enkel in de enthousiaste plannen
>van CdK. Houben?

Ik zie dat ook niet zo zitten. Mijn gewone kruissnelheid is rond 30 km,
achter een brommer kan ik vrij lang boven de 40 km aanhouden en dan heb ik
toch ook weinig last van luchtweerstand.

Straks krijgen we allemaal collega's die teleurgesteld op de ligfiets
kruipen: "in de krant zeiden ze ...." Dat zou niet goed zijn voor het imago.

Erno
http://www.iaehv.nl/users/erno/
leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel (Van Kooten en De Bie)