Verlichting.

Hallo,

De route van mijn werk naar huis loopt voor een deel over onverlicht
fietspad, door een natuurgebied. Nu het steeds vroeger donkerder wordt
merk ik dat mijn huidige verlichting (een ecolight op baterijen...)
niet toereikend is om een hoog tempo te kunnen handhaven. En na twee
keer in de berm terecht gekomen te zijn rest mij nog twee
mogelijkheden.

-Een andere route.

-Een betere verlichting.

Ik ga vanzelfsprekend voor de laatste oplossing..

Heeft er iemand suggesties? Ik zou eventueel graag zelf iets bouwen.

vr.gr

Krist

Krist van Besien                                             besien at q8.nl
Service & information administrator   systems department
Kuwait Petroleum Benelux bv.                                 Rotterdam NL