Re: Verlichting.

On Oct 5, 11:32am, kpbnl!Jaap.vanBergeijk at USER.AENF.WAU.NL wrote:
> Subject: re: Verlichting.

> Bij mijn flevo racer zitten een viertal oplaadbare batterijen in het
> voorframe. Met een stekker zet ik deze 's nachts aan de oplader. Via
> een schakelaartje boven het stuur wordt een klein halogeen schijn-
> werpertje naast het voorste kettingblad bedient. Zolang de batterijen
> vol zijn is dit een prima verlichting. Overigens zijn de vier
batterijen
> twee aan twee geschakeld. Zijn er twee leeg dan schakel ik over op de
> andere twee en neemt de acculader 's nachts alleen de twee echt lege
> [...]

Welk lampje gebruik je? Hoeveel Watt? Kan je bv. een "standaard"
fietslicht nemen en daar bv. een wat krachtiger halogeen lampje in
schroeven, zonder dat er wat fout gaat? voor de batterij weet ik wel
een oplossing, het is vooral de koplamp die ik mij nog niet zo snel
zelf zie bouwen.

Als iemand tips heeft ivm. zelfbouw verlichting, graag !

vr.gr
Krist

Krist van Besien                                             besien at q8.nl
Service & information administrator   systems department
Kuwait Petroleum Benelux bv.                                 Rotterdam NL