Re: Verlichting.

besien at kpns.q8.nl wrote:

> Hallo,
>
> De route van mijn werk naar huis loopt voor een deel over onverlicht
> fietspad, door een natuurgebied. Nu het steeds vroeger donkerder wordt
> merk ik dat mijn huidige verlichting (een ecolight op baterijen...)
> niet toereikend is om een hoog tempo te kunnen handhaven. En na twee
> keer in de berm terecht gekomen te zijn rest mij nog twee
> mogelijkheden.
>
> -Een andere route.
>
> -Een betere verlichting.
>
> Ik ga vanzelfsprekend voor de laatste oplossing..

> [...]
Hallo

Jouw probleem is een veelgehoord probleem onder ligfietsers

Wij hebben de beste ervaringen met Vistalight lampen uit de 4- en 500
serie deze zijn er in vermogens van 5 tot 15 Watt en breed of verstraler
alle componenten zijn los te leveren zodat je je eigen systeem kunt
samenstellen

gr Optima Cycles