Re: NLHPV Digest V01 #120

----------
> From: go4it at xs4all.nl
> To: Ligfietsen <nlhpv-mail at ffshq.iaehv.nl>
> Subject: Re: NLHPV Digest V01 #120
> Date: donderdag 10 oktober 1996 12:33
>
> onderwerp: Hoe /cool/ is de ligfiets?
>
> Naar aanleiding van het oeverloze geneuzel over Magura-remmen, maak ik
> gaarne van de gelegenheid gebruik een wat meer emotioneel aspect van de
> ligfiets te introduceren. De vraagstelling daarbij is: Hoe cool is de
ligfiets?
> Is het nog steeds een mobiel dat geassocieerd wordt met knutselaars,
> [...]
Veel mensen vragen op het nu echt prettig is op zo'n ligfiets als je bij
het stoplicht staat. Meestal vertel ik dan dat het zeer onprettig is maar
dat ik dol ben op zelf kwelling. Waarna ik een punaise aanbiedt om tijdens
het fietsen op te gaan zitten. Dus lig fietsen zijn heel erg cool. Zeer
geschikt om in een snel pak op een heel erg cool terras te verschijnen,
jaren later heeft men het er nog over.

 midden op de rijbaan fietsend,
       zien automobilisten je sneller
       mis je de opengeworpen portieren