Re: Hoe cool is de ligfiets?

go4it at xs4all.nl wrote:

> onderwerp: Hoe /cool/ is de ligfiets?
 De vraagstelling daarbij is: Hoe cool is de ligfiets?
> Is het nog steeds een mobiel dat geassocieerd wordt met knutselaars,
> geitewollesokken etc. of kun je ermee in je snelle pak naar een afspraak op
> het hipste terras in town? Of is het allebei?

hmm, een interessante vraag.
een ligfiets alleen oogst weinig aandacht/bewondering, maar een groep
daarentegen kan rekenen op een hoop aandacht waarbij de ooh's en aah's
niet van de lucht zijn.
Om een echt duidelijk antwoord op je vraag te krijgen zul je _het_
nederlands publiek moeten ondervragen.
Ik denk dat er zoveel mensen zonder geitewollensokken en bijbehorende
baarden ligfiets berijden, dat het met dat aspect van het imago wel snor
zit. Afgezien dat je mijns inzien in een pak zowiezo niet lekker fietst
(en op een ligfiets al helemaal niet) is het image-technisch geen
probleem om het hipste terras aan te doen met ligfiets. (wanneer is een
terras hip/hipper/hipst?)
In mijn directe omgeving wordt wel eens raar gedaan over mijn fiets,
maar dat wijt ik aan de personen in kwestie.

groetjes, Bart
--
personal : http://huizen.dds.nl/~bart7/bart  --> pics of Flevo Racer