Sinner-ervaringen

Arjan van t Veer schreef:
"+->Wie kan mij ervaringen vertellen met de Sinner 20-26 (16-20 mag natuurlijk
ook); comfort, sturen, gebruik in stadsverkeer, onderhoud e.d.  <-+"

Ik rij sinds 3 maanden op een SINNER 2026 en tot nu toe bevalt het goed. De
keuze is uiteindelijk op de Sinner gevallen (na vgl. met oa de BOWIE) vanwege
het lekkere zitten; in gebruik blijkt de vering iets te soepel voor mij te zijn
(90 kg) en daar wil ik nog wat aan doen - m'n achterspatbord is wat ingedeukt
door sommige verkeersdrempels, boomwortels enzo.
Uitgerust met Sachs 3x7 en achter Magura remmen; de trommelrem voor levert
verrassend weinig power, de Magura daarentegen des te meer.
In het stadsverkeer is na enige training het wegkomen bij stoplichten goed te
doen, als je direkt enige vaart kan maken, de wendbaarheid is redelijk, maar
minder dan je bij een bukfiets gewend bent.
Comfort is uitstekend, bijna te lekker, je vergeet soms dat je moet trappen.....

Tot nu toe ben ik heel tevreden!

o             >>The real one looks better <<
\\_/\_,       >>and faster...<<
(*)  (*)       xx Herman M. Kostelijk           xx
               xx at 1:20  on 11-10-96   xx
               xx from Esbeek - NL -            xx
               xx using E-mail Assist for CSNav xx