Lekke banden.

Hallo,

Ik heb de afgelopen 4 dagen op mijn ligfiets (een optima condor) maar
liefst 4 keer de voorband lek gereden.

Heb ik gewoon pech, of doe ik werkelijk iets fout?

Op de fiets zitten Tioga city slickers, en op aanraden van de verkoper
heb ik die opgepompt tot zo'n 7 bar.

vr.gr.
Krist

Krist van Besien                                             besien at q8.nl
Service & information administrator   systems department
Kuwait Petroleum Benelux bv.                                 Rotterdam NL