Hoe cool is de ligfiets?

Robert van Weperen schreef:
> [...]
Het hipste terras in town zal wel geen probleem zijn - afwijkend gedrag wordt
daar beter getolereerd dan in het cafee op de hoek, waar ze vanaf het terras
'he, luie donder' roepen.. Maar ook op een dorp kon ik laatst naar een receptie
in m'n nette pak, op de ligfiets (niet vergeten de broek weer uit de sok te
halen!) maar toegegeven, ze zijn al wat van me gewend, en bovendien ben ik
hierarchisch gesproken een baasje, en daar wordt blijkbaar meer van geaccepteerd
):-)
Of je nu fietst met geitewollensokken of sokophouders, je blijft excentriek!
Helaas.

o             >>The real one looks better <<
\\_/\_,       >>and faster...<<
(*)  (*)       xx Herman M. Kostelijk           xx
               xx at 21:16  on 11-10-96   xx
               xx from Esbeek - NL -            xx
               xx using E-mail Assist for CSNav xx