Re: Sinner-ervaringen

ik heb dat ook wel eens gedaan met mijn wat oudere dochter; mijn probleem was
dat de belasting te zwaar werd en het achterwiel voortdurend 'aangeveerd' werd;
mogelijk moet ik een zwaarder veerelement inbouwen, of zou het liggen aan het
feit dat het een Sinner 2026 is?
Heb jij een zitje achterop vastgemaakt voor je dochter van drie ? zo ja, wat
voor een en hoe dan ?

groeten:

o             >>The real one looks better <<
\\_/\_,       >>and faster...<<
(*)  (*)       xx Herman M. Kostelijk           xx
               xx at 17:02  on 12-10-96   xx
               xx from Esbeek - NL -            xx
               xx using E-mail Assist for CSNav xx