Re: cool, maar niet sociabel

> Hein Reinders schreef:
> #- je moet je bukken om de fiets aan de hand mee te voeren, en dat moet je
> #altijd even doen van parkeerplek tot op de weg
>
> Dat geldt alleen voor een fiets met onderstuur.

En zelfs dat niet noodzakelijkerwijs. Mijn Flevobike Amigo met onderstuur
pak ik gewoon boven aan het stoeltje beet, en dat werkt perfect, prettiger
dan bij een bukfiets. Beetje scheef houden is voldoende om nette bochtjes
te rijden.

Axel.
--
 <Axel.Belinfante at cs.utwente.nl>   <URL:http://www.cs.utwente.nl/~belinfan/>
  University of Twente, Dept. of C.S., Tele-Informatics & Open Systems Group