Re: cool, maar niet sociabel

> Datum verzending: Fri, 11 Oct 1996 23:24:49 +0200
> Van:              reinder at IAEHV.NL
> Onderwerp:        cool, maar niet sociabel
> Aan:              Ligfietsen <nlhpv-mail at ffshq.IAEHV.NL>
> Stuur antw. aan:  Ligfietsen <nlhpv-mail at ffshq.IAEHV.NL>
> Organisatie:      FFS Headquarters, The Netherlands

> - je moet je bukken om de fiets aan de hand mee te voeren, en dat moet je
> altijd even doen van parkeerplek tot op de weg

> Hein Reinders

Na enige oefening is het ook mogelijk de ligfiets met onderstuur bij
het zitje vast te houden en er mee te lopen. Ontspoort het voorwiel
een ietsje, even een beetje zijwaarts duwen aan het zitje
('schudden'), waardoor het voorwiel in het juiste spoor
gedwongen kan worden.

Probeer het maar eens, mijn Flevobike Amigo gehoorzaamt goed.
Groetjes,
Leida

Leida C. Engels

University Library of Groningen           e-mail: L.C.Engels at ub.rug.nl
Serials Cataloging Section                phone : (31) (050) 3635043
Broerstraat 4                             fax   : (31) (050) 3634996
9700 AN Groningen